30 mars 2012

Pizzasnålis

Så skulle det vara fredag idag då.
Jag sitter här och funderar om det skulle vara en "Pizza-fredag", för det skulle nog smakas efter en tung vecka.
Jag minns inte när vi senast skulle ha beställt pizza? På sommaren? Visst är det på tiden nu då?
Enda är ju förstås att allt det lilla jag åstadkommit med mitt nya liv denna vecka går förlorat. Men det var heller inte mycket att hänga i julgranen. -1kg. En pizza och det är + 2 kg på direkten.




Men vet ni, jag tror jag skiter i mina kilon idag. För idag skall det nog bli något gott, man blir ju tokig om man jobbar på för fullt hela veckan och ännu till hamnar vara utan mat, hehheh. Alltid finns det bra förklaringar.


Broiler, jalapeño, mycket ost och vitlök, tack. Avot och smaskens. 
Trevligt veckoslut till er alla :)


"For the first time ever, overweight people outnumber average people in America. Doesn´t that make overweight the average then? Last month you were fat, now you´re average - hey, let´s get a pizza"
~Jay Leno ~









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar