25 mars 2012

Latmaskens dag

Oj jessus vilken latmaskens dag idag. Jag har gjort absolut ingenting! Okej, att äta räknas väl inte? Det är min hobby. Lite tv har det blivit idag också. Mest i stil med att tv:n är på och vad det nu råkar komma för program.
Hur kan man bli så trött och lat? Fy skäms!


Jag tror jag andats in min mans gamla brännvinsångor i natt, så då har jag ju baksmälla idag - eller hur? Bra förklaring i varje fall... För så känns det idag - som dagen efter. 
Likaså hade jag en sådan pizzalust för en timme sedan. Men då min man inte iddes sticka iväg och söka, så blev det annat ätbart. Nu är då den pizzalusten över.
Snart kallar bastun och sen blir det småningom läggdags.
I morgon ny vecka, nya krafter - hoppas jag.



Ps Någon nytta med tv idag i varje fall - jag har hittat min nya sommarsång idag, den låter så här:


Sommar, sol, värme, dans - och fotboll!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar