18 maj 2012

"Skitprat"

Idag är det bara att hålla sig inne. Att vara nära toa, det är allt jag behöver.
Min antibiotikakur har fått min annars så envisa teflonmage att kasta kullerbytta.
Nu är det raka rör för hela slanten! Det hjälper inte ens med mjölksyrebakterier. De lovar mycket, men ger så lite. Eller kanske det skulle vara ännu värre utan?
Vågar inte testa...


"Endast" sju dagar kvar av denna antibiotikakur.... ack min mage.... och min röv.


Så om ni skulle se någon gå omkring och se ut som om hon skulle ha skiten i brallorna, då kan det vara jag... Bokstavligen. Detta alltså ifall jag vågat mig utanför dessa fyra väggar. Det skulle dock vara en aning för extreme för mig.


Nääe, hemma är ordet för idag.


Oh, shit

1 kommentar:

  1. Ha-ha. Stackars dej och din röv, fast det är roligt oxå så länge det inte drabbar en själv.

    SvaraRadera