19 maj 2012

Knip i magen, knåp i rinken - det är knep vi behöver!

Sjukstugelivet fortsätter... men emellanåt måste man dock kolla på ishockey-VM. Som just nu. Det är Ryssland - Finland på tv som bäst. 
Här hemma i vår "studio" äter vi godis och chips. Lite magknip stör inte ätandet ;). 
Lite prutt hör man av en och annan här, men det är ganska så normalt med tre grabbar i huset. Jag får dock nöja mig med smygare ;). Men försiktig måste jag vara, you know? Diarrhea in da Haus...


Anyway, tillbaka till det viktigaste: spelet. Ställningen i matchen är 3-1, vilket ju betyder att Ryssland leder. Andra rundan på gång. Spännande.
Det skulle gälla att vinna idag, och det hoppas vi ju på.
Tyvärr kan jag inte skrika och hålla igång här inne, då våran tjej sover. Men det blir nog "några" svärord emellanåt. Jag kan inte vara helt tyst. 


....men var är Antero Mertaranta? The one and only. Jag saknar honom....


All righty. Nu skall jag koncentrera mig på matchen och hoppas på det bästa. Tight, tight är det.
Ser tyvärr rätt dåligt ut just nu... Suck!
We need a miracle!!



"Det högsta är ej att aldrig falla utan att resa sig efter varje fall. "
Kineskiskt ordspråk

1 kommentar:

  1. Smygare är den värsta sorten;) Tyvärr gick det inte riktigt som planerat med matchen. Shit!

    SvaraRadera