20 oktober 2012

Suck så trist

Efter flera dagar i "sjukstugan" börjar det kännas lite rastlöst. Tillika känns det som om jag skulle kvävas. Så brukar det vara för mig, efter flere dagar inomhus. Kanske jag kan snusa lite frisk luft från fönstergluggen?
Ja, ja, jag vet att det inte är förbjudet att gå utomhus med "The Flu", men jag håller mig inomhus ännu idag - för säkerhets skull. Vill tillfriskna asap så jag kan ta mig till mina träningar och leva "normalt" liv igen.

Anyway så har jag försökt fixa allting jag borde gjort för länge sedan: mappat en del viktiga papper, kastat bort onödigt... igen en gång. 
Dessutom har jag gått och plockat upp samma saker, samma leksaker, flere gånger varje dag och det känns så jävla onödigt! Efter en stund ser allting lika ut igen.

Har tittat på tv och latat mig, ja verkligen försökt bli kvitt flunssan för snart är det ju måndag igen och jag borde vara pigg, kry och utvilad på jobbet and "fit for fight", så att säga.

Och varför blir man alltid hungrigare ju mindre fysiskt jobb man gör? Jag menar, allt jag tänker på är mat... För fan - jag åt ju för en stund sedan! Sådär är det att inte ha något att göra... ligger bara på soffan med handen i godispåsen... URK!

Men ha en skön lördag, hör ni! Nog blir det bra bara det blir färdigt. UGH!


"Gör man ingenting
kan man uppleva mycket"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar