5 oktober 2012

En regnig fredag kväll

Det regnar och blåser ute, har regnat hela natten och hela dagen. 
Sådana här regniga och blåsiga dagar tackar jag högre makter för att jag har tak över huvudet, värme och elektricitet.

Urk. Jag känner mig trött och hängig och har dessutom halsen sjuk. The flu på kommande, antar jag.
Ja, det är höst. Säger inget mera om den saken, för jag tror jag buat ut hösten tillräckligt här redan.

Idag får det bli myspys: yllesockorna på, soffan kallar och tv-serierna. 
Jag tror det blir något gott att äta och så får man ju inte glömma godiset!
Det är denna fredag gjord av. Myspys med familjen och en latmask-kväll.

Ha en skön kväll, kära vänner!



Ps Grattis, morfar, på din dag. Idag blir det inget kalas, ingen hembakt bulle. Du firar din dag där ovanför molnen, med mormor, morbror och en hel massa släktingar och vänner.

I kärt minne bevarad.
















1 kommentar:

  1. ja hoho hur myky regn kan de finnas???eländiger höst kan man ju lungt säga.

    SvaraRadera