19 september 2012

Hänger inte med...

Jag vet nog ingenting om någonting längre. Jag är så utanför med allt. 
Jag har inte tid att läsa dagstidningarna, inte tid att surfa på nätet och läsa nyheter. Har inte heller tid, eller ens ork, att titta på tv om kvällarna.
Då jag kraschar i soffan eller sängen, väljer jag just det program jag vill se och det försöker jag sedan titta på till slut... eller så somnar jag mitt i serien och missar vem mördaren var....


Ja, då jag väljer mitt ena program cirka klockan 21, då jag är klar med allting här hemma.... eller då jag kommit hem från träningar (egna eller barnens), så då är nyheterna inte precis det första program jag tänker på och vill se.
Nej, jag vill koppla av och titta på någon god serie på tv.

Jag är så "out" med allt. Vet inte vad prinsessan Madeleine håller på med eller vad Johanna Tukiainen har grejat senaste tiderna.

Aah, så ni trodde jag menade nyheter liksom i nyheter-nyheter: utrikes och inrikes, krig, euron etc?

Nej, gott folk. Jag är bara intresserad av skvaller! Hahaa :D. Det passar bra en geggig hjärna som inte orkar fundera så mycket om kvällarna. Hjärnkontoret kan ta semester.







1 kommentar:

  1. ;)
    Jag tycker att du gör en massa saker hela tiden. Dessutom är du alltid lika glad och peppande. Så jag tycker att du är jätteduktig. Och skvaller är det bästa, vem vill veta om krig och sånt? Jag blir bara på dåligt humör men aldrig de få gånger jag träffar dej på träningarna. Ses vi på måndagen igen?

    SvaraRadera