7 december 2012

Julskinkan almost ready....

Urk. Känner mig som en gris. En gris som frodas. Vågar inte ställa mig på vågen, för det har blivit olovligt mycket smaskande senaste tid. Kalas, restaurangbesök etc.
Ja, kanske jag är klar för julbordet snart?

På onsdagen firade vi en arbetskollegas "farväl" på en restaurang. Åt så magen höll på att spricka. Öppnade byxknapparna redan före vi började äta, just in case.

Idag skall jag igen på restaurang. Denna gång är det en bunt kvinns på gulej. 
Igen kommer man att äta så att man mår riktigt illa. Gäller att sätta stretch-brallorna på...

PS Varför tycker man att man måste äta efterrätt varje gång, då man är på restaurang, trots att man inte ens skulle orka? Man är ju inte riktigt klok!


Julskinka på rymmen....
Nästa fredag skall det bli 50-års fest i Vanda. Dit skall jag med min man, barnen är inte ens bjudna, så då vet ni hurdan fest det är frågan om ;). Vin, kvinnor och sång... eller något ditåt.

Ja, jag tror verkligen jag är färdig för julbordet snart. Bara att gapa stort, sätta ett rött äpple i munnen och avot! Julskinkan är klar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar