21 april 2013

Våren är här!

Det har varit ett härligt veckoslut. Det jag menar är att det har varit så våraktigt: soligt och varmt. Nja, varmt som i vår-varmt, about 10 plusgrader.
Snön har nästan helt försvunnit. De första vårblommorna tittar fram. Nu är våren här! Finally, I say.

Bara jag blir helt frisk från min sjujävla flunssa, som pågått redan i en månad, skall jag börja greja både inomhus och utomhus. Det pittrar i mina fingrar och huvudet är fullt av nya idéer.
Våren är här. AND I AM ALIVE!


1 kommentar:

  1. Vitsi nu e de så ljuuuuvligt dom här första vårdagarna, de känns nästan som +30 eller isåfall tycker ungarna det. De t-shirt o shorts genast på. Voi voi din jävla sega flunssa som int ger sej, men påväg mot ljusare o varmare tider, då klarar man bättre av alla sjukdomar. Krya på dej, vi hörs

    SvaraRadera